ماگ حرارتی Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ونوس مارکت می‌باشد.

ضمنا من یه ماگ حرارتی سفارش دادم که به صورت کادو شده برام ارسال کنن خیلی نگران بودم که آیا خوب شده یا ن چون برای هدیه بود نمیتونستم بازش کنم امتحان کنم اما وقتی کادو دادم و شخص مورد نظر تستش کرد بسیار خوشحال و راضی بود و بین کادوهای دیگه به نظرم یه چیز بسیار خاص و عالی بود بسته بندی هم که دیگه حرف نداشت واقعاااااا ممنونم از شما نظرم به دور از هر گونه اغراق بود پشتیبانی هم که واقعا کار دست بود خلاصه که دمتون گرم همه چی تموم هستید.

قیمت ماگ حرارتی سفارشی اگر چه زیاد هم باشد ولی ارزشش را دارد که ماگ دلخواه خود را داشته باشید.

ز دسته لیوان های سرامیکی است که سطح آن با جوهری اکسیده و مخصوص پوشیده شده است.هنگامی که دمای لیوان در حالت معمول دمای اتاق باشد رنگ لیوان مشکی خواهد بود ولی زمانی که مایع داغی را داخل آن بریزید کم کم تغییر حالت داده و پوشش کم کم محو و نقش روی لیوان مشخص می گردد.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

از این نوع ماگ ها می توان در محیط کار و… استفاده کرد. برای خرید این نوع ماگ می توانید به فروشگاه اینترنتی تکدو سر بزنید و سفارش خود را ثبت کنید. ماگ استیل:

همچنین برای آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد این ماگ ها می توانید ویدیوی کارکرد ماگ حرارتی را مشاهده نمایید.

بخاطر داشته باشید مطالعه نظرات و پیشنهادات کاربران قبلی میتواند به شما کمک کند که تصمیم بهتری نسبت به ماگ انتخابی خود بگیرید.

وقتی قصد خرید ماگ حرارتی برای ??????? ????? کادویی رو دارین، حواس‌تون به تناسب بین طرح و سلیقه دوست یا هر عزیزی که قراره از اون ماگ جادویی استفاده کنه، باشه.

اگه خیلی روی طرح حساسین و طرح‌های موجود ماگ حرارتی راضیتون نمی‌کنه، پس وقتشه خودتون طرح دلخواه‌تون رو پیدا کنین و سفارش چاپ روی ماگ حرارتی رو توی سایت کادینر ثبت کنین.

– درگاه آنلاین –– ثبت نام در سایت –– وبلاگ –تماس با مادرباره ماقوانین و مقررات

معمولاً عکس های خاطره انگیز، نوشته های جذاب و یا تصاویر مناظر را روی این ماگ های حرارتی تعبیه می کنند. امکان سفارش ماگ عاشقانه حرارتی با عکس های دلخواه نیز وجود دارد.

برای چک کردن قیمت ماگ حرارتی فقط کافیه روی قیمت ماگ حرارتی کلیک کنین و ماگ‌های جادویی کادینر رو چک کنین.

اول بریم سراغ این سوال که ماگ حرارتی چیست؟ و از چه چیزی ساخته شده است؟ ماگ حرارتی که به لیوان جادویی نیز معروف است یک نوع لیوان از جنس سرامیک می باشد که با روکش یا لعابی از جوهر اکسیده مخصوص این کار پوشیده شده است، ماگ سرامیکی یا ماگ حرارتی به گونه ای هستند که با تغییر درجه دما و میزان حرارت رنگ شان تغییر میکند و یا طرح اصلی که زیر آن چاپ شده است با سرد یا گرم شدن آن ظاهر میشود.

Report this wiki page